Algemene Voorwaarden

Algemeen

  1. Alle prijzen op de website zijn correct op het moment van publicatie. Prijzen kunnen indien nodig worden gewijzigd en hoewel we er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat de prijzen up-to-date zijn, kunnen er van tijd tot tijd fouten optreden. Als we een fout ontdekken, nemen we zo snel mogelijk contact met je op om je de mogelijkheid te geven om door te gaan met de nieuwe prijs of de bestelling te annuleren.
  2. Er bestaat geen koopovereenkomst tussen u en Meubelkliniek totdat we de goederen hebben verzonden. U ontvangt een e-mail met de melding dat uw goederen zijn verzonden.
  3. U gaat ermee akkoord dat e-mail kan worden gebruikt voor communicatie op afstand.
  4. Wanneer u uw e-mail ter bevestiging van verzending ontvangt, moet u controleren of de bestelling en de vermelde gegevens correct zijn. Een kopie moet ook worden afgedrukt of bewaard voor uw administratie.
  5. Alle online betalingen worden verwerkt door SagePay of Paypal. Meubelkliniek heeft nooit toegang tot uw kaartgegevens of Paypal-account. U gaat akkoord met het gebruik van transacties van derden.
  6. Bij het plaatsen van een online bestelling gaat u ermee akkoord dat de verstrekte betalingsgegevens van u zijn. Het gebruik van de kaart van iemand anders is verboden zonder diens toestemming.
  7. U stemt ermee in dat elke recensie of getuigenis die u indient, inclusief foto's, hetzij via de website, e-mail of post, zonder uw kennisgeving royalty-vrij kan worden gepubliceerd. U erkent ook dat deze waar nodig kunnen worden bewerkt en verwijderd.
  8. U stemt ermee in dat Furniture Clinic niet verantwoordelijk is voor enig verlies of schade opgelopen als gevolg van de publicatie van uw beoordelingen, getuigenissen of foto's.


Een bestelling annuleren

  1. U kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren.
  2. Vul een annuleringsformulier in of stel ons schriftelijk op de hoogte om annulering van uw bestelling aan te vragen.
  3. Als u besluit een bestelling te annuleren, moet u de goederen terugsturen samen met duidelijke informatie waarin wordt aangegeven door wie ze zijn geretourneerd. Deze informatie moet een bestelnummer, uw naam en contactgegevens bevatten.
  4. Bij het annuleren van een bestelling bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten die zijn gemaakt om de goederen te retourneren.
  5. In het geval dat een product niet doet zoals vermeld, zal een volledige terugbetaling worden aangeboden. Het is aan Furniture Clinic NL om te beslissen of de goederen moeten worden geretourneerd of niet. Als we vragen om de goederen terug te sturen, dekken we de bezorgkosten.
  6. Als een product niet werkt omdat het is gebruikt op het verkeerde leertype waarvoor het is ontworpen, bent u zelf aansprakelijk voor eventuele bezorgkosten die ontstaan ​​door het annuleren of retourneren van de bestelling.
  7. Voor producten die op maat zijn gemaakt, zoals producten met een bijpassende kleur, wordt mogelijk geen restitutie verleend. Het is de beslissing van Furniture Clinic NL om een ​​terugbetaling uit te voeren en de waarde van een eventuele terugbetaling.

 

Terugbetalingen

  1. U heeft het recht om een bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren. Als u na deze tijd de goederen wilt retourneren voor restitutie, dient u ons hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen.
  2. Als u een product wilt retourneren omdat u het artikel niet langer wenst, kan u worden gevraagd om de verzendkosten voor het retourneren van het artikel te vergoeden. Het bedrag van de terugbetaling wordt bepaald zodra Furniture Clinic NL ervan overtuigd is dat het product in goede staat verkeert.
  3. Als u een product retourneert omdat het niet heeft gedaan wat het beweert, kunnen we om bewijs van dit falen vragen. Het is ter beoordeling van Meubelkliniek of zij om retournering van de goederen verzoekt.
  4. Als we vragen om de goederen te retourneren, dekken we de verzendkosten. Als u een product naar ons terugstuurt zonder ons verzoek, wordt van u verwacht dat u de verzendkosten voor uw rekening neemt.
  5. Als je merkt dat een product defect is of niet doet zoals vermeld, heb je zes maanden de tijd om ons dit te laten weten en zullen we een terugbetaling doen.

 

Levering

  1. De op de website vermelde levertijden zijn slechts een richtlijn. We kunnen niet garanderen dat uw pakket binnen de geschatte tijdsperiode aankomt.
  2. Als uw pakket er langer over doet dan verwacht, laat het ons dan weten en we zullen de zaak voor u onderzoeken. Het kan zijn dat we u vragen iets langer te wachten om vertragingen in het postsysteem op te vangen.
  3. Nadat een redelijke tijd is verstreken en een pakket nog steeds niet is aangekomen, kunnen we de artikelen opnieuw verzenden of de bestelling annuleren en het volledige bedrag van de bestelling terugbetalen.
  4. We behouden ons het recht voor om vervangende artikelen te verzenden met een alternatieve bezorgoptie dan die is opgegeven bij de bestelling. (d.w.z. als koeriers problemen hebben gehad met het vinden van het adres, kunnen we besluiten om een ​​vervanger te sturen.)
  5. Als de koerier heeft geprobeerd af te leveren en er is een kaart achtergelaten met het verzoek contact met hen op te nemen, doe dit dan zo snel mogelijk. Koeriers houden goederen slechts een bepaalde tijd vast voordat ze aan ons worden geretourneerd. Als we constateren dat dit is geretourneerd omdat u geen contact hebt opgenomen met de koerier, kunnen we u vragen om een ​​herleveringsvergoeding te betalen, evenals een vergoeding voor het terugsturen van de artikelen.
  6. Als u, nadat een artikel is geretourneerd, niet bereid bent de kosten van de herlevering te vergoeden, zullen wij de bestelling terugbetalen minus de bezorgkosten en, als wij dat nodig achten, minus de kosten van retourkosten die door de koerier zijn opgelegd.
  7. Als er geen telefoonnummer wordt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling, is het voor ons of de koerier moeilijk om contact met u op te nemen in geval van een probleem. Als u geen telefoonnummer opgeeft, wordt er geen restitutie verleend voor de kosten van expresleveringen.
  8. Als een van uw producten bij levering beschadigd is, laat het ons dan weten en wij kunnen u een vervangend product aanbieden. We kunnen om bewijs van schade vragen voordat we vervangingen uitgeven. Dit zal meestal fotografisch bewijs zijn, maar we kunnen vragen om de goederen terug te sturen.

 

Kleuraanpassingsservice

Metamerisme is een fenomeen dat optreedt wanneer kleuren veranderen wanneer ze in verschillende lichtbronnen worden bekeken. Kleur reflecteert en absorbeert licht van verschillende lichtbronnen op verschillende manieren, waardoor het lijkt alsof de kleur is veranderd. Als uw leer onder een andere lichtbron wordt geplaatst (bijv. fluorescerend of wolfraamlicht), kan het oorspronkelijke pigment in meer of mindere mate veranderen dan het pigment in onze kleurstof. Dit kan ertoe leiden dat de kleurovereenkomst er onnauwkeurig uitziet. Dit gebeurt met alles, van fotografie tot stoffen. Er is geen oplossing voor dit probleem, maar de beste manier om de effecten ervan te verminderen, is door kleuren aan te passen in dezelfde lichtomstandigheden als waarin ze zullen worden gebruikt.

Klanten Houden Van Ons